اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

وقتی با توصیه نماینده مدیرعامل بر کنار می‌شود

مدیر یکی از شرکت‌های موفق استان زنجان با دخالت‌های نماینده یکی از شهرستان‌ها جابه‌جا شد تا ثابت شود که گاهی در راستای منافع شخصی هم می‌شود مدیران را برکنار کرد.

وقتی با توصیه نماینده مدیرعامل بر کنار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی این روزها چینش مدیران در استان‌ها، شاهد تغییر و تحولات گسترده‌ای شده است، چینش‌ها و تغییراتی که برای تاثیرگذاری در انتخابات و یا رای صورت می‌گیرد.

اما دایره دخالت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جابه‌جایی حالا از مدیران کل ادارات به شرکت‌های موجود در شهرستان نیز رسیده است، اقدامی که باید برای آن فکری اساسی شود، چرا که جابه‌جایی مدیری موفق که توانسته یک شرکت را از رکود خارج و به افزایش تولید برساند از اقداماتی است که فقط و فقط در کشور ما و آن هم در زنجان اتفاق می‌افتد.

حسن اصغرزاده، مدیر عامل سابق سیمان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب و انتخاب سال 1398 به نام رونق تولید اظهار داشت: به همت پرسنل لایق شرکت و حمایت‌های مسؤولان استان به ویژه امام جمعه جمعه قیدار در سال جاری و تا پایان آذرماه موفق شدیم به لحاظ تناژ  39 درصد و به لحاظ درآمد 84 درصد افزایش داشته باشیم.

مدیر عامل سابق سیمان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در شرکت در راستای افزایش تولید و کمک به ساخت و ساز در کشور صورت گرفته است، افزود: تک تک مدیران و کارگران این شرکت در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تلاش کردند و همین امر موجب شد، تا بتوانیم به رشد خوبی در زمینه تولید برسیم.

وی با اشاره به اینکه در طول 6 ماه مدیریت خود به دور از کارهای سیاسی فقط و فقط در راستای کمک به پیشرفت و توسعه کشور در حال تلاش و خدمت‌رسانی بودیم، افزود: دخالت‌های نابه‌جای نماینده شهرستان خدابنده در امور داخلی شرکت سیمان زنجان و عدم تمکین از این خواسته توسط مدیران این شرکت موجب جابه‌جایی من شد.

اصغرزاده با بیان اینکه نماینده شهرستان در راستای منافع خود به دنبال جایگزینی افراد در شرکت بود و تلاش داشت این خواسته را بر مدیر عامل و هیأت مدیره دیکته کند، افزود: عدم تمکین اعضای هیأت مدیره موجب شد تا به یکباره با برکناری خود مواجه شویم.

مدیر عامل سابق سیمان زنجان با بیان اینکه بومی گزینی از شعارها و بهانه‌های این نماینده برای جابه‌جا شدن مدیران شرکت بود، افزود: این در حالی است که مدیری جایگزینی شده اصلا بومی نیست.

گفتنی است، این روزها نمایندگان برای تاثیر گذاشتن در رای مردم به بهانه‌های مختلف اقدام به جابه‌جایی مدیران می‌کنند، که می‌توان به جابه‌جایی مدیر کل آموزش استان در این زمینه اشاره کرد.

انتهای پیام/2308/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول